יום שני, 5 בינואר 2009

אחי הבכור אור



אחי הבכור אור נולד ב- 4.6.1988 בבית החולים מאיר שבכפר סבא. לאחר כמה ימים הוא הגיע לביתו החדש שנמצא ברעננה. אור היה במשפחתון ובגן ברעננה. בשנת 1993 משפחתי- אבי, אימי, אור וגל, עברו לבית ברחוב היסמין 11. גל התחיל את גנו ואור את כיתה א'. בשנת 1996 הצטרפה עוד דמות למשפחה, אני. אור למד בכוכב יאיר עד כיתה ז' ואז נסענו לשליחות בתאילנד.
לכולנו היה קשה מאוד המעבר אך אור לזיכרוני התאקלם מאוד מהר. אור היה היחיד מבין שלושת הילדים שידע אנגלית כך שהשפה לא הייתה בעיה. תוך חצי שנה בערך לאור כבר היו המון חברים. הוא היה פעיל מאוד מבחינה לימודית וחברתית.
כעבור שלוש שנים חזרנו ארצה. אור נשאר כחודש לאחר שעזבנו מכיוון שהיה לו מאוד קשה להיפרד מתאילנד. לבסוף כשכל המשפחה חזרה ארצה הורי התגרשו. אור היה היחיד שהבין את המשמעות של הגירושים.,אני הייתי צעירה בכדי להבין.
לאחר המשבר אור התחיל ללמוד בתיכון גלילי בכיתה י"א ושוב התאקלם במהרה. בשנותיו האחרונות בבית ספר אור היה פעיל מאוד מבחינה חברתית. הוא היה עורך הרבה מסיבות והיו לו המון חברים.
כבר בתאילנד הוא גילה את הספורט החביב עליו-הכדורעף. בתיכון הוא היה בנבחרת הלאומית ועד היום הוא ממשיך לשחק בנבחרת הבוגרים של כוכב יאיר.
לאחר שגמר בית ספר אור נסע לחודש לתאילנד וחזר להתגייס. בשנת 2005 אור התגייס והשתתף במלחמת לבנון השנייה בתור לוחם בחיל הים. לפני כמה חודשים אור השתחרר. נוספה למשפחתנו תוספת אחות חדשה-שיר. אור, כמו שאר האחים מאוד אוהב את שיר וגם מטפל בה לפעמים. הוא עובד במלצרות וחוסך כסף לטיולו הגדול שמתוכנן לדרום אמריקה.
היחסים שלי עם אור מאוד מיוחדים. לפעמים אנחנו נחמדים אחד לשני ולפעמים לא אבל אני מקווה וכמעט בטוחה שבעוד כמה שנים לי ולאור יהיה קשר טוב מעבר לעובדה שאנחנו אחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה