יום שבת, 3 בינואר 2009

אני שני

שמי שני פקטור. נולדתי בכ' בסיוון תשנ"ו ה-7 ליוני 1996 בבית החולים מאיר שבכפר סבא.
לאחר יומיים אימי רונית שוחררה והגעתי הביתה לביתי החדש ביסמין 11 שבכוכב יאיר.
נולדתי בת שלישית בשעה 10:00 בבוקר במשקל של כ- 3.200 ק"ג. יש לי עוד שני אחים ואחות.
משנותיי הראשונות איני זוכרת הרבה אז נקפוץ לגיל שלוש. אני זוכרת שנכנסתי למשפחתון של תמי.
זכורות לי החוויות משם. הטיולים בעגלול, לרפת, ליער. הציורים העבודות וכמובן את ההתרגשות כשהגיעה תורי להיות אמא שבת. לאחר שנה הוריי הודיעו לנו שאנו נוסעים לשליחות לשלוש שנים לתאילנד מטעם העבודה של
אבי. לא כל כך הבנתי מה המשמעות אבל מבחינתי זה היה מגניב לעלות על מטוס. בשנת 2000 הגענו לתאילנד וזכורות לי היטב שבימים הראשונים של הגן לא ידעתי מלה באנגלית. הייתי רק בת 4 והיה לי מאוד קשה להיקלט ולעזוב את אימי. לאחר חצי שנה כבר ידעתי אנגלית שוטף והיו לי כבר הרבה חברים. שוב עברה שנה והגעתי לגן חובה. בבית הספר בו למדתי גן החובה הוא חלק מהבית ספר לכן כל בוקר בשעה 7:00 הייתי עולה על האוטובוס אם כל שאר הילדים מישראל והיינו נוסעים ביחד ל-I.S.B- international school bankok .
דבר שזכור לי היטב הוא היום הראשון בבית הספר הכי עצום, מטופח ונקי שראיתי בחיים שלי!!! היה בו הכל: בריכת שחייה, כחלק משיעורי הספורט, קירות טיפוס ענקיים, אתלטיקה עצומה, מדשאות, פרחים, עצים, אולם תיאטרון מטופח, ספריה, מעבדות, אולמות ספורט ומחול, חדרי הלבשה רבים, כיתות של שתי קומות ועוד הרבה דברים... היה זה הבית ספר הכי מדהים שראיתי מימי! ככה עברתי את שלושת השנים שלי בתאילנד. בנוסף לבית ספר היינו כל המשפחה נוסעים למלונות, טיולים,שווקים ועוד המון אטרקציות אחרות. פעם אנשים אמרו לי איזה כיף לי שנסעתי לתאילנד ואף פעם לא הבנתי למה, אבל עכשיו אני מבינה איזה חוויה מעשירה עברתי!
בשנת 2003 חזרנו ארצה והורי החליטו שהם מתגרשים. בהתחלה זה היה שוק רציני אבל אחר כך כולנו הבנו שעדיף ככה.
חזרתי ארצה לכיתה ב'. אני זוכרת איך שוב לא ידעתי עברית ולא רציתי לעזוב את אימי. המחנכת הייתה צילה. צילה מאוד עזרה לי בחודשי הראשונים מכיוון שבאתי לכיתה ושכבה מגובשת שביחד מימי הגן. לאט לאט שוב חזרתי לעברית ורכשתי לעצמי המון חברים חדשים. בכיתה ג' המחנכת שלי הייתה הילה שאותה מאוד אהבתי. ב-ד' ו-ה' חינכה אותי חני ששוב מאוד אהבתי. בכיתה ו' אתי קיבלה את הכבוד וכמובן שגם אותה חיבבתי. כבר בתאילנד מצאתי את התחום המועדף עליי- הריקוד. כיום אני רוקדת במסלול המקצועי בכוכב יאיר כבר כ-11 שנה.
קפצנו כמה שנים והיום:
הגובה שלי הוא 1.47. צבע העניים שלי הוא כחול-ירוק ושערי בצבע שתני. אני חניכה בתנועת נוער הצופים ומאוד נהנת עם חברי ומדריכיי. אוהבת לרקוד, ללכת לבריכה, לעשות שופינג ולבלות עם חברות. מקווה שגם בשנים הבאות יהיו לי חברות נפלאות כמו שיש לי היום. הספר האהוב עליי הוא יומנו של חנון והשיר האהוב עליי הוא womanizer של בריטני ספירס. אני מאוד אוהבת לאכול בכללי ובמיוחד שניצל ופירה. הזמרים האהובים עליי הם שלמה ארצי ורן דנקר.